Zelios studio

05.08.2020
Андрій

10 фіч для підвищення конверсії на сайті

Слідкуйте за новинами в соціалках:

Декілька хвилин, які будуть витрачені з розумом, здатні підвищити конверсію сайту на десятки відсотків. Головне - це знання, що потрібно робити і для чого.

Переважна більшість відвідувачів інтернет - ресурсів не виконують «корисних» дій. Лише 4% користувачів приносять реальну вигоду і ось ці декілька відсотків це і є показник конверсії.

Це один з найважливіших показників в маркетингу, оскільки від рівня конверсії багато в чому залежить успіх компанії. Як же підвищити конверсію сайту? У сьогоднішній статті ми детально розглянемо основні фактори, які впливають на даний показник, а також розберемося з методами підвищення конверсії. Першою стратегічною метою компанії стає збільшення відвідуваності. Але досить рідко власники враховують той факт, що кількість трафіку не пропорційна його якості. Важливо не просто залучити відвідувача, але і зацікавити його, як потенційного клієнта.

Для того, щоб підвищити конверсію сайту, потрібно:

  • Знайти та опрацювати цільову аудиторію;
  • Залучити інструменти сегментації;
  • Повернути втрачених відвідувачів;
  • Структурувати контент;
  • Покращити навігацію сайту;
  • Використовувати інтерактивні елементи;
  • Забезпечити зворотний зв'язок;
  • Перевірити справність всіх функції сайту;
  • Мотивувати відвідувачів.

Ми підготували для Вас декілька прикладів того, як покращити конверсію сайту. Читайте і використовуйте їх на своєму сайті.

  • Протестуйте швидкість свого сайту і ресурсу 3 Ваших конкурентів. Якщо час завантаження інформації повільніше – попрацюйте над цим. Показник має складати не більше 5 секунд.
  • Важливо, щоб інформаційний контент відповідав тематиці сайту. Спробуйте розмістити декілька текстів і оцінити, як їх сприймають відвідувачі. Не забудьте також про ілюстрацію. Так Ви зрозумієте, яку інформацію краще подавати.
  • Перевірте вплив контенту на конверсію Вашого сайту. Можливо варто додати розділ з питаннями або блог? А може відео чи анімацію? Головне не закидати сайт інформацією, оскільки вона не буде сприйматися.
  • Відгуки – це важлива частина ресурсу. Просіть клієнтів написати про свої враження в текстовому, відео та аудіо форматах. Публікуйте відгуки і тестуйте, який варіант подачі найбільш ефективний. Не забувайте також про те, що потрібно відповідати на такі повідомлення і робити це швидко.
  • Зменшення ціни за рахунок надання знижки або подарунку, може допомогти збільшити і конверсію і фінансовий дохід фірми. Обдумайте спосіб, як переконати клієнта заплатити більше. Тестуйте різні варіанти для того, щоб знайти найбільш оптимальний.
  • Створіть сторінку представлення Вашого товару у соціальних мережах. Використовуйте різні ресурси, тому, в кожній «соціалці» наявна інша вікова категорія та активність.
  • Експериментуйте з подачею вашого продукту. Попросіть людину, яка не знає про ваш товар, розповідати про свої враження від його використання. Можливо саме ця особа наштовхне Вас на щось нове.
  • Використовуйте правильні іконки, оскільки від цього також залежить трафік сайту. Підготуйте декілька варіантів і протестуйте їх з певною періодичністю.

Іноді навіть невеликі зміни на сайті можуть значно збільшити коефіцієнт конверсії. Краще зосередитися на вузькому сегменті аудиторії, а потім розширювати бізнес. Також важливо зрозуміти співвідношення між вкладеними коштами для залучення трафіку і підсумковим результатом. Якщо Вас турбує дане питання, звертайтеся до спеціалістів веб-студії Zelios у Тернополі. Ми надамо якісну оцінку Вашого ресурсу та запропонуємо методи вирішення проблем. Для консультації зверніться до менеджера компанії. Способи зв’язку можна знайти у розділі «Контакти».

Our news
Тільки корисні статті в

Наш #z_Блог

Занурюйтеся у світ digital разом з нами! Для вас у нашому блозі - цікаві статті, корисні гайди, актуальні новини, оригінальні кейси і море іншої корисної та цікавої інформації, яка обов’язково стане в пригоді сучасним та прогресивним власникам вебсайтів.

переверніть пристрій