Декілька хвилин, які будуть витрачені з розумом, здатні підвищити конверсію сайту на десятки відсотків. Головне - це знання, що потрібно робити і для чого.
Переважна більшість відвідувачів інтернет - ресурсів не виконують «корисних» дій. Лише 4% користувачів приносять реальну вигоду і ось ці декілька відсотків це і є показник конверсії.
Рекомендації щодо підвищення проценту конверсій на сайті
Це один з найважливіших показників в маркетингу, оскільки від рівня конверсії багато в чому залежить успіх компанії. Як же підвищити конверсію сайту? У сьогоднішній статті ми детально розглянемо основні фактори, які впливають на даний показник, а також розберемося з методами підвищення конверсії. Першою стратегічною метою компанії стає збільшення відвідуваності. Але досить рідко власники враховують той факт, що кількість трафіку не пропорційна його якості. Важливо не просто залучити відвідувача, але і зацікавити його, як потенційного клієнта.
Для того, щоб підвищити конверсію сайту, потрібно:
- Знайти та опрацювати цільову аудиторію;
- Залучити інструменти сегментації;
- Повернути втрачених відвідувачів;
- Структурувати контент;
- Покращити навігацію сайту;
- Використовувати інтерактивні елементи;
- Забезпечити зворотний зв'язок;
- Перевірити справність всіх функції сайту;
- Мотивувати відвідувачів.
Що обов'язково потрібно Вам виправити на сайті!?
Ми підготували для Вас декілька прикладів того, як покращити конверсію сайту. Читайте і використовуйте їх на своєму сайті.
- Протестуйте швидкість свого сайту і ресурсу 3 Ваших конкурентів. Якщо час завантаження інформації повільніше – попрацюйте над цим. Показник має складати не більше 5 секунд.
- Важливо, щоб інформаційний контент відповідав тематиці сайту. Спробуйте розмістити декілька текстів і оцінити, як їх сприймають відвідувачі. Не забудьте також про ілюстрацію. Так Ви зрозумієте, яку інформацію краще подавати.
- Перевірте вплив контенту на конверсію Вашого сайту. Можливо варто додати розділ з питаннями або блог? А може відео чи анімацію? Головне не закидати сайт інформацією, оскільки вона не буде сприйматися.
- Відгуки – це важлива частина ресурсу. Просіть клієнтів написати про свої враження в текстовому, відео та аудіо форматах. Публікуйте відгуки і тестуйте, який варіант подачі найбільш ефективний. Не забувайте також про те, що потрібно відповідати на такі повідомлення і робити це швидко.
- Зменшення ціни за рахунок надання знижки або подарунку, може допомогти збільшити і конверсію і фінансовий дохід фірми. Обдумайте спосіб, як переконати клієнта заплатити більше. Тестуйте різні варіанти для того, щоб знайти найбільш оптимальний.
- Створіть сторінку представлення Вашого товару у соціальних мережах. Використовуйте різні ресурси, тому, в кожній «соціалці» наявна інша вікова категорія та активність.
- Експериментуйте з подачею вашого продукту. Попросіть людину, яка не знає про ваш товар, розповідати про свої враження від його використання. Можливо саме ця особа наштовхне Вас на щось нове.
- Використовуйте правильні іконки, оскільки від цього також залежить трафік сайту. Підготуйте декілька варіантів і протестуйте їх з певною періодичністю.
Іноді навіть невеликі зміни на сайті можуть значно збільшити коефіцієнт конверсії. Краще зосередитися на вузькому сегменті аудиторії, а потім розширювати бізнес. Також важливо зрозуміти співвідношення між вкладеними коштами для залучення трафіку і підсумковим результатом. Якщо Вас турбує дане питання, звертайтеся до спеціалістів веб-студії Zelios у Тернополі. Ми надамо якісну оцінку Вашого ресурсу та запропонуємо методи вирішення проблем. Для консультації зверніться до менеджера компанії. Способи зв’язку можна знайти у розділі «Контакти».