Zelios studio

13.12.2019
Андрій

Для чого ставити хештеги в instagram

Слідкуйте за новинами в соціалках:

Хештеги – це один з засобів залучення уваги до вашого посту в instagram. Статистика показує що у записі, який має хочаб один хештег, показники зацікавленості в середньому на 12,8% вищі, ніж у публікацій без хештегів.

Проте не рідко на акаунтах спостерігається багато хештегів. На перший погляд може показатись, що велика їх кількість це краще і що пост таким чином охопить більше користувачів, проте це не завжди так.

Якщо використовувати багато хештегів, то вони заспамлять пост і зроблять його менш помітним. Згідно наших досліджень, щоб максимально збільшити кількість лайків і підписників, слід використовувати 1 - 5 тематичних хештегів.

Додавати в публікації лише популярні хештеги немає змісту, тому що ви ризикуєте «потонути» в морі схожих публікацій і пам’ятайте, що пост в таких хештегах живе лічені секунди в топі.

Рекомендуємо не гнатись за популярними хештегами, а зконцентруватись на «золотій середині». Для підвищення зацікавленості слід використовувати тематичні хештеги, враховуючи при цьому стать і вік своєї аудиторії. Наприклад, кав’ярням у Тернополі, не слід використовувати такі теги як: #️⃣кава, #️⃣coffe, #️⃣coffeetime та ін. Використовуючи вищезгадані теги, пост швидко загубиться в схожому контенті.

Замість них рекомендуємо використати більш цільові та брендовані хештеги: #️⃣каватернопіль, #️⃣ternopilcoffe тощо. Вказавши в тегах місце розташування, або іншу цільову інформацію, ви більше підвищити активність та знайдете нових фоловерів.

Щоб знайти ідеальний хештег для публікації, потрібно скласти таблицю враховуючи наступні пункти:

  • Перевірте кількість публікацій в окремих тегах.

    Чим більша буде охопленість, тим менший шанс шо вас помітять. Проте це стосується лише загальних тегів. Впишіть в свою таблицю назву хештегу та охопленість.

  • Оцініть складність привернення уваги.

    Оцініть свої шанси на привернення уваги до посту для кожного обраного хештегу. Перегляньте кращі пости по кожному запиту. Занотуйте собі якого вони формату? Чи багато за тегом конкурентів? Чи часто його обирають звичайні користувачі? Чим нижче конкуренція, тим вище шанс залучити зацікавлену аудиторію. Позначте рівень складності за трибальною шкалою: 1 - легко, 2 - середньо, 3 – складно у колонці «сладність» для кожного з тегів.

  • Перевірте актуальність тегу

    Всі ми знаємо, що в бізнесі важливо бути в потрібномі місці і в потрібний час. Це стосується і в просуванні інстаграму, тому слід зрозуміти, які хештеги привертають увагу вашої аудиторії і чи актуальні вони будуть для неї. Зробити це можна таким способом: відкрийте один з найпопулярніших записів по кожному обраному тегу і перегляньте профілі, які поставили лайк. Оцініть наскільки багато серед них спамерів? Чи являється більша частина вашою цільовою аудиторія? Якщо відповідь на перше питання буде звучати «спамерів мало», а на друге – «це моя аудиторія», тоді проставте відповідні значення в колонці «актуальність» для кожного тегу.

Після врахування цих параметрів, слід обрати найбільш ефективні для вас хештеги. Починайте з кінця таблиці, виключаючи при цьому усі не актуальні теги. Після чого видаліть з таблиці теги, у яких складність привернення уваги рівний 3б. З тих тегів що залишились оберіть 1-5 в яких більша охопленість і нижча складність. Рекомендуємо використовувати лише найефективніші хештеги, які відповідають змісту поста і актуальні для цільової аудиторії, адже в цьому і полягає секрет ефективного просування компанії в Instagram.

Our news
Тільки корисні статті в

Наш #ай_Блог

Занурюйтеся у світ digital разом з нами! Для вас у нашому блозі - цікаві статті, корисні гайди, актуальні новини, оригінальні кейси і море іншої корисної та цікавої інформації, яка обов’язково стане в пригоді сучасним та прогресивним власникам вебсайтів.

переверніть пристрій