Zelios studio

24.09.2020
Влад

Основні етапи SMM просування

Слідкуйте за новинами в соціалках:

Social Media Marketing стратегія стала важливою частиною бізнес-культури. Завдяки соціальним мережам, багато підприємців збільшили обсяги свого прибутку, залучили нових постійних клієнтів та сформувати позитивний образ компанії. Але з чого почати?

Варто довіритись спеціалістам. Веб агенція Zelios у Тернополі пропонує послуги SMM. Щоб дізнатися більше інформації, зв’яжіться з менеджером компанії або заповніть онлайн – форму «зворотного зв’язку». Ми перетелефонуємо Вам якнайшвидше!

SMM-стратегія - це тривалий процес, над яким потрібно працювати протягом всього періоду просування. Щоб отримати максимальну віддачу потрібно відповісти на декілька запитань:

  • кому продаємо?
  • що продаємо?
  • як покращити продажі?
  • коли і де пропонувати товар?
  • які властивості продукту розвивати?

До ведення сторінки в соціальних мережах потрібно поставитись дуже серйозно. Оскільки SMM, це не смішні картинки та не безглуздий текст, а робота над стратегією повинні виконувати спеціалісти.

  • Знайти концепцію. Це ключова ідея стратегії просування. Саме концепція показує головні принципи компанії. Вона враховує ідеологію проекту, бізнес-план і формування бренду. Порівняйте себе з конкурентами та проаналізуйте їх продукт.
  • Сформувати цілі і завдання. Завдяки чіткому розумінні цих термінів, стратегія буде більш точною. І не забудьте встановити ключовий показник ефективності. Сюди відносять приріст аудиторії і охоплення відвідуваності сайту.
  • Сформуйте цільову аудиторію. Правильний портрет аудиторії допоможе зменшити витрати на рекламу. Розділіть ЦА на дрібні сегменти: що люблять, чим займаються, що обирають – і чим більше запитань, тим легше визначити аудиторію.
  • Пошук правильної соціальної мережі. Після аналізу цільової аудиторії, варто визначити, яка соц. мережа є більш затребуваною.
  • Детальний аналіз конкурентів. Сформуйте Ваші переваги перед іншими компаніями та демонструйте їх. Також проаналізуйте недоліки і працюйте над ними.
  • Затвердіть ключовий показник ефективності. Сюди відносять кількість користувачів в групі, переходів в місяць, коментарі, репости, лайки, вартість одного залученого учасника, цільові дії і якісні показники.
  • Формування контент-плану. Після формування попередніх кроків, можна перейти до практичної частини. Створіть таблицю, в якій буде зазначена інформація про пости на місяць. Не забувайте про різноманітність. Потрібно чергувати інформативні та розважальні пости.
  • Взаємний піар. Проаналізуйте акаунти, в яких ЦА близька до вашої. Співпрацюйте з ними. Так Ви зможете збільшити популярність бренду.
  • Автоматизація. Оберіть програму, яка буде автоматизовано публікувати ваші пости. Це може бути NovaPress Publisher, SMM planner, SMM Aero, InSMM та багато інших корисних програм. Обовязково продумайте фото, розміщення тексту та аналізуйте час публікації.
  • Аналіз. Спостерігайте за популярністю постів – кількістю Like, коментарів та поширень. Зверніть увагу на прихід підписників. Складіть статистику та аналізуйте результати. Так Ви зможете побачити свої помилки та не допустити їх знову.

Компанія Zelios займає лідируючі позиції в області SMM у Тернополі. Доручіть цю роботу нам і Ви отримаєте:

  • Якісне виконання роботи.
  • Швидкий результат.
  • Вигідну вартість.
  • Економію Вашого часу.

Також ми пропонуємо роботу по інших напрямках. Перелік послуг та їх вартість можна переглянути на нашому сайті.

Our news
Тільки корисні статті в

Наш #z_Блог

Занурюйтеся у світ digital разом з нами! Для вас у нашому блозі - цікаві статті, корисні гайди, актуальні новини, оригінальні кейси і море іншої корисної та цікавої інформації, яка обов’язково стане в пригоді сучасним та прогресивним власникам вебсайтів.

переверніть пристрій