Ви власник бізнесу або плануєте відкрити його в майбутньому? Якщо відповідь буде звучати «так», то рекомендуємо прочитати публікацію. Також якщо Вас цікавить розробка сайтів у Тернополі, звертайтесь до нас :)
Кожен власник бізнесу хоче виділитися із сотні конкурентів і завоювати клієнтів. У цій нелегкій справі допомогає правильно складена унікальна торгова пропозиція (УТП).
Що таке УТП
Унікальна торгова пропозиція(УТП) - це один з кращих способів донести унікальну інформацію про Ваші послуги чи продукт. Навідмінно від рекламного тексту УТП працює значно краще і ефективніше, адже саме вона дозволяє унікалізувати Вас та підкреслити особливості продуктів чи послуг
УТП з точки зору споживача, це причина, по якій люди повинні зробити покупку у вас, а не в іншого продавця з схожим товаром.
Інструкція для створення хорошого та правильного УТП:⠀
- Визначте найбільш важливі характеристики продукту/послуги для клієнта.
Рекомендуємо акцентувати увагу на характеристиках, які впливають на рішення про покупку. Зробити це можна, двома способами:
- Зробити опитування серед існуючих клієнтів.⠀
- Самостійно визначити ці характеристики, поставивши себе на місце клієнта.
- Відсортуйте отриману інформацію.
Серед усіх характеристик залиште 10 найважливіших та тих, які привертають увагу.
- Зробити опитування серед існуючих клієнтів.
- Самостійно визначити ці характеристики, поставивши себе на місце клієнта.
- Виберіть 3 основних конкурентів у вашому бізнесі.
На цьому етапі слід порівняти свій продукт з конкурентами, використовуючи характеристики, які занотували. Будьте максимально об’єктивними. Якшо конкуренти в чомусь сильніше то признайте і занотуйте це. Створіть собі таблицю критеріїв, за якими будете порівнювати свої переваги над конкурентами. Рекомендуємо оцінювати кожен критерій за 10б шкалою для свого продукту/послуги та конкурентів.
- Вибір критерію
Виконавши покрококво вищезгадані пункти, ви дізнаєтесь про свої сильні та слабкі сторони. Після цього Вам потрібно виділити 1 критерій, який найбільш сильний і конкурентоспроможний. Саме цей критерій повинен стати основою УТП. І пам’ятайте, що для кожного товару або послуги створюється персональне УТП, а також УТП повинна задовольняти певну потребу клієнта.
Вдалі приклади УТП
Ми склали список із 10 позицій різних ніш для УТП і сподіваємось, що він допоможе вам скласти власні пропозиції та зрозуміти в якому напрямку слід рухатись.
- Ювелірний магазин: «Ми вносимо до бази кожну дату, щоб ви не забули привітати дружину».
- Служба доставки: «Швидше нас тільки електронна пошта».
- Автомийка: «Вимиємо ваше авто за 20 хвилин або повернемо гроші»
- Газета з працевлаштування: «У нас немає постійних читачів».
- Туристична компанія: «Від вас всього один дзвінок, інше беремо на себе».
- Ресторан: «Ексклюзивна кухня і ніяких чайових».
- Служба таксі: «Чистий салон, нові машини, мовчазний водій, подача - 8 хвилин».
- Приватне розшукове бюро: «Якщо людина існує, ми його знайдемо або повернемо гроші в подвійному розмірі».
- Охоронна фірма: «Професійна протекція від співробітників МВС у відставці».
- Комерційний фотограф: «Зйомка в дорогих інтер'єрах і з дорогими предметами».
Погодьтесь, що яскраві УТП виділять компанію на тлі ваших конкурентів.