Zelios studio

13.12.2019
Андрій

Рекомендації для створення УТП

Слідкуйте за новинами в соціалках:

Ви власник бізнесу або плануєте відкрити його в майбутньому? Якщо відповідь буде звучати «так», то рекомендуємо прочитати публікацію. Також якщо Вас цікавить розробка сайтів у Тернополі, звертайтесь до нас :)

Кожен власник бізнесу хоче виділитися із сотні конкурентів і завоювати клієнтів. У цій нелегкій справі допомогає правильно складена унікальна торгова пропозиція (УТП).

Унікальна торгова пропозиція(УТП) - це один з кращих способів донести унікальну інформацію про Ваші послуги чи продукт. Навідмінно від рекламного тексту УТП працює значно краще і ефективніше, адже саме вона дозволяє унікалізувати Вас та підкреслити особливості продуктів чи послуг

УТП з точки зору споживача, це причина, по якій люди повинні зробити покупку у вас, а не в іншого продавця з схожим товаром.

  • Визначте найбільш важливі характеристики продукту/послуги для клієнта.

    Рекомендуємо акцентувати увагу на характеристиках, які впливають на рішення про покупку. Зробити це можна, двома способами:

    • Зробити опитування серед існуючих клієнтів.⠀
    • Самостійно визначити ці характеристики, поставивши себе на місце клієнта.
  • Відсортуйте отриману інформацію.

    Серед усіх характеристик залиште 10 найважливіших та тих, які привертають увагу.

    • Зробити опитування серед існуючих клієнтів.
    • Самостійно визначити ці характеристики, поставивши себе на місце клієнта.
  • Виберіть 3 основних конкурентів у вашому бізнесі.

    На цьому етапі слід порівняти свій продукт з конкурентами, використовуючи характеристики, які занотували. Будьте максимально об’єктивними. Якшо конкуренти в чомусь сильніше то признайте і занотуйте це. Створіть собі таблицю критеріїв, за якими будете порівнювати свої переваги над конкурентами. Рекомендуємо оцінювати кожен критерій за 10б шкалою для свого продукту/послуги та конкурентів.

  • Вибір критерію

    Виконавши покрококво вищезгадані пункти, ви дізнаєтесь про свої сильні та слабкі сторони. Після цього Вам потрібно виділити 1 критерій, який найбільш сильний і конкурентоспроможний. Саме цей критерій повинен стати основою УТП. І пам’ятайте, що для кожного товару або послуги створюється персональне УТП, а також УТП повинна задовольняти певну потребу клієнта.

Ми склали список із 10 позицій різних ніш для УТП і сподіваємось, що він допоможе вам скласти власні пропозиції та зрозуміти в якому напрямку слід рухатись.

  • Ювелірний магазин: «Ми вносимо до бази кожну дату, щоб ви не забули привітати дружину».
  • Служба доставки: «Швидше нас тільки електронна пошта».
  • Автомийка: «Вимиємо ваше авто за 20 хвилин або повернемо гроші»
  • Газета з працевлаштування: «У нас немає постійних читачів».
  • Туристична компанія: «Від вас всього один дзвінок, інше беремо на себе».
  • Ресторан: «Ексклюзивна кухня і ніяких чайових».
  • Служба таксі: «Чистий салон, нові машини, мовчазний водій, подача - 8 хвилин».
  • Приватне розшукове бюро: «Якщо людина існує, ми його знайдемо або повернемо гроші в подвійному розмірі».
  • Охоронна фірма: «Професійна протекція від співробітників МВС у відставці».
  • Комерційний фотограф: «Зйомка в дорогих інтер'єрах і з дорогими предметами».

Погодьтесь, що яскраві УТП виділять компанію на тлі ваших конкурентів.

Our news
Тільки корисні статті в

Наш #z_Блог

Занурюйтеся у світ digital разом з нами! Для вас у нашому блозі - цікаві статті, корисні гайди, актуальні новини, оригінальні кейси і море іншої корисної та цікавої інформації, яка обов’язково стане в пригоді сучасним та прогресивним власникам вебсайтів.

переверніть пристрій