Zelios studio

14.07.2020
Юля

Що краще реклама чи SEO

Слідкуйте за новинами в соціалках:

Сьогодні високий розвиток бізнесу в мережі, пов'язаний з просуванням сайту і основними напрямками цього методу є контекстна реклама і SEO оптимізація. В цій статті ми допоможемо Вам розібратися в значені цих термінів і пояснимо причини вибору того чи іншого елементу.

Контекстна реклама являє собою показ оголошення при цільовому запиті користувача у пошуковій мережі(див. фото нижче)

Приклад контекстної реклами

Які переваги контекстної реклами?

  • Плата відбувається за клік.
  • Реклама показується тим людям, які в конкретний момент часу шукають ваші послуги/товари.
  • Перших клієнтів можна отримати відразу після запуску кампанії.

Для налаштування реклами, потрібно скористатись сервісом Google ADS. У ньому можна налаштувати рекламу як контекстну так і ряд інших, наприклад рекламу на YouTube, у додаток, товарну рекламу тощо. Також сервіс дозволяє працювати з певною аудиторію і запускати персоналізовану рекламу для цієї аудиторію.

Пошукове просування сайту допомагає просунути ресурс у топові позиції видачі. Це необхідно для того, щоб потенційний клієнт знаходив компанію якомога швидше. 

Як це працює? Процес розкрутки полягає в тому, що спеціалісти підбирають ключові слова, за якими буде відбуватися подальше просування. Далі проводяться роботи по внутрішній і зовнішній оптимізації сайту, після цього сайт виводять в ТОП. Яка користь з цього?

  • Високий потік відвідувачів.
  • Збільшення обсягу продаж.
  • Формування популярності бренду.

Основна перевага SEO перед рекламою – це довготривалий ефект. Робота, яка проводилась над сайтом один раз, приноситиме прибутковість компанії протягом декількох місяців, а той років. Довіра користувачів у мережі викликають саме ті сайти, які з'являються на перших позиціях у видачі.

Але цей тип просування містить один недолік перед контекстною рекламою - це повільний результат. На просування сайту на першу сторінку потрібно 6-8 місяців.

Не можливо одразу розрахувати вартість обох видів просування. Для одного бізнесу можуть бути одні цифри для іншого інші Якщо бажаєте провести аналіз свого бізнесу і дізнатись скільки потрібно коштів на просування або рекламу напишіть нам і ми зробимо безкоштовний аналіз. 

Контекстна реклама це ідеальний варіант для тих клієнтів, які бажають отримати швидкий результат. Вона підходить для тесту бізнесу в новій ніші, для акцій та швидкого продажу певних товарів. Реклама буде більш ефективною на початкових стадіях, коли потрібно розповісти про компанію її послуги чи продукцію. SEO просування найбільше підходить для комерційної сфери та сфери послуг, які зацікавлені в довготривалому перебуванні на ринку. Чому мова йде про довготривале перебування? Так це тому, що на хороший результат від SEO просування потрібно чекати близько 6 місяців.

Якщо вас цікавлять маркетингові послуги звертайтесь у нашу веб - студію Zelios у Тернополі. Наші спеціалісти можуть запропонувати широкий спектр послуг, включаючи SEO просування та контекстну рекламу. Аналізуючи інформацію в даній статті, ми радимо використовувати різні інструменти інтернет-маркетингу. Якщо вам потрібен максимальний результат, то краще гармонійно поєднати ці два напрямки просування. Завдяки цьому результат буде більш якісним та надійним. Щоб отримати консультацію щодо цього питання, звертайтесь до нашого менеджера по телефону.

Our news
Тільки корисні статті в

Наш #z_Блог

Занурюйтеся у світ digital разом з нами! Для вас у нашому блозі - цікаві статті, корисні гайди, актуальні новини, оригінальні кейси і море іншої корисної та цікавої інформації, яка обов’язково стане в пригоді сучасним та прогресивним власникам вебсайтів.

переверніть пристрій